رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سریال «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی، در حالی که مجوز رسمی خود را از سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) درخصوص تبلیغ تهیه شده برای محتوا اخذ کرده است با برخورد ارشاد رو به رو شد. با وجود این‌ که پیش از این اعلام شده بود که طرح […]

سریال «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی، در حالی که مجوز رسمی خود را از سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) درخصوص تبلیغ تهیه شده برای محتوا اخذ کرده است با برخورد ارشاد رو به رو شد.

با وجود این‌ که پیش از این اعلام شده بود که طرح و جزئیات مربوط به تبلیغ محتواها لازم است تنها توسط ساترا بررسی و ممیزی شود و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تنها برای معرفی به شهرداری و نهاد‌های زیرمجموعه‌ی آن وزارت‌خانه همکاری داشته باشند،‌ اما خلف وعده صورت گرفت.

در روزهای گذشته، برخلاف این توافق، وزارت ارشاد استان تهران با وجود تایید کتبی ساترا در خصوص محتوای تبلیغاتی تهیه شده برای سریال «شبکه مخفی زنان»، دستوری مبنی بر لزوم انجام برخی تغییرات صادر کرد. براساس دستور فوق، متن تبلیغاتی این سریال روی بیلبورد، از «شبکه مخفی زنان تشکیل شد» به «شبکه مخفی زنان در راه است» تغییر پیدا کرد.

این تغییر در حالی به نماوا ابلاغ شد که تمامی برنامه‌ریزی‌ها برای چاپ و آغاز تبلیغات انجام شد و این پلتفرم آماده‌ی پخش سریال است. در راستای این اقدام وزارت ارشاد، مدیرعامل نماوا طی نامه‌ای به محمدمهدی اسماعیلی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درخواست کرد که مرجع روال قانونی اخذ مجوز مشخص شود. سریال «شبکه مخفی زنان» قرار است در روزهای آینده به صورت اختصاصی از نماوا پخش شود.

منبع: نماوا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار