رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

پوستر سومین رویداد فیلم عاشورایی «تصویر دهم» توسط مجید مجیدی، سیدرضا میرکریمی، رضا کیانیان، کمال تبریزی و محمدحسین مهدویان رونمایی شد. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی سومین رویداد فیلم «تصویر دهم»، مجید مجیدی در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت خاطره‌ زنده‌یاد حبیب‌ا… صادقی که چند روز قبل از دنیا رفته بود، گفت: […]

پوستر سومین رویداد فیلم عاشورایی «تصویر دهم» توسط مجید مجیدی، سیدرضا میرکریمی، رضا کیانیان، کمال تبریزی و محمدحسین مهدویان رونمایی شد.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی سومین رویداد فیلم «تصویر دهم»، مجید مجیدی در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت خاطره‌ زنده‌یاد حبیب‌ا… صادقی که چند روز قبل از دنیا رفته بود، گفت: برای سومین رویداد فیلم کوتاه «تصویر دهم» برنامه‌های زیادی پیش‌بینی شده است و رویداد، مفصل‌تر از قبل برگزار خواهد شد.

مدیر رویداد «تصویر دهم»، برگزاری کارگاه‌های فیلم‌سازی با حضور سینماگران شاخص کشور را یکی از برنامه‌های این رویداد اعلام کرد و گفت که جزییات آن در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

در ادامه مراسم، محمدتقی اختیاری مدیر خیریه راه ایمان که برگزاری این رویداد سینمایی را برعهده دارد، درباره «تصویر دهم» بیان کرد: در طول سال‌های قبل که به هنر معنای قالب‌شکنی دادند، فرهنگ، سنت و آیین به عنوان یکی از این قالب‌ها مورد بی‌مهری قرار گرفت و بخشی از هنرمندان از اینکه هنرشان را در خدمت فرهنگ قرار دهند، دوری می‌‌کردند.

وی ادامه داد: به نظر ما، یکی از ویژگی‌های رویداد «تصویر دهم» این است که نشان دهد هنوز هم هنرمندانی هستند که نشان دهند زیباترین جلوه‌های هنر را می‌توان در خدمت مذهب، سنت و ایین‌ها به کار گرفت.

اختیاری همچنین درباره خیریه راه ایمان که برگزارکننده این رویداد است، گفت: موسسه خیریه راه ایمان در بیش از دو دهه گذشته، در مناطق محروم کشور به ویژه در امر فرهنگی، مدرسه‌سازی و مدرسه‌داری مشغول به فعالیت است. اکنون هشت هزار دانش آموز تحت پوشش موسسه است و فعالیت‌های فرهنگی مختلفی در استان‌های خوزستان، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان انجام می‌شود.

مدیر خیریه راه ایمان در پایان برای برگزاری باشکوه‌ این رویداد با همکاری هنرمندان شاخص کشور ابراز امیدواری کرد.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم پوستر سومین رویداد فیلم کوتاه عاشورایی «تصویر دهم» که توسط مهدی میرباقری طراحی شده، با حضور مجید مجیدی، سیدرضا میرکریمی، رضا کیانیان، کمال تبریزی و محمدحسین مهدویان رونمایی شد.

به گفته‌ مهدی میرباقری، این پوستر با ترکیبی از جزییات تابلویی از استاد محمد فراهانی آماده شده و قرار است نسخه دیجیتال نقاشی استاد فراهانی، در روز اختتامیه به نفع خیریه به مزایده گذاشته شود.

محمدرضا مصباح، سیاوش حقیقی، حافظ حکمی، هادی نائیجی، حامد جواد‌زاده و حسین متولیان از دیگر حاضران در این مراسم بودند که مژده لواسانی اجرای آن را برعهده داشت. محمد رهبر دبیری سومین رویداد فیلم کوتاه عاشورایی «تصویر دهم» را برعهده دارد.

عکاس: حمید فروغی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار