رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

مدیر شبکه نسیم از پشت صحنه برنامه «با حسین (ع) حرف بزن» بازدید کرد. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، امروز دوشنبه۱۰ مردادماه سید محمدرضا خوشرو ، مدیر این شبکه، همراه با امیرعباس اشرف، مدیر تامین برنامه شبکه نسیم از پشت صحنه «با حسین (ع) حرف بزن» بازدید کردند. در این […]

مدیر شبکه نسیم از پشت صحنه برنامه «با حسین (ع) حرف بزن» بازدید کرد.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، امروز دوشنبه۱۰ مردادماه سید محمدرضا خوشرو ، مدیر این شبکه، همراه با امیرعباس اشرف، مدیر تامین برنامه شبکه نسیم از پشت صحنه «با حسین (ع) حرف بزن» بازدید کردند.

در این بازدید، مدیر شبکه نسیم در گپ و گفتگو با تهیه کننده و اعضای اتاق فکر این برنامه، با بیان اینکه برنامه‌های تلویزیونی هر یک دارای پیام و رویکرد خاصی هستند گفت: سادگی در طراحی و اجرای دکور یکی از مسائلی است که توجه مخاطبان به گفت‌وگوها و به مباحث مطرح شده معطوف می شود

مدیر شبکه نسیم اظهار داشت: برنامه «با حسین (ع) حرف بزن» تلاش کرده مهمان را تحت تاثیر قرار ندهد بلکه خود او از عشق و ارادتش به امام حسین (ع) بگوید. از خاطراتش، از کارهایی که با یاد امام حسین (ع) آغاز کرده و موفق بوده است.
وی تاکید کرد: ما نباید فراموش کنیم که سواد رسانه ای مردم نسبت به سال های قبل بسیار افزایش پیدا کرده و این مخاطبان هستند که برنامه مورد علاقه شان را انتخاب می کنند پس ما هم باید تلاش کنیم برنامه ای تولید کنیم که باشعارزدگی، مخاطب ما را پس نزند.

برنامه «با حسین (ع) حرف بزن« به تهیه کنندگی محمد امین پرواس هر شب در ایام ماه محرم ساعت ۲۳ به روی آنتن شبکه نسیم می رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار