رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

ویژه برنامه «دفتر سرخ» با روایت امیرحسین مدرس در رادیو صبا داستان ها و قصه های عاشورایی را برای مخاطبان روایت می‌کند. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «دفتر سرخ» عنوان یکی از ویژه برنامه های این شبکه به مناسبت ماه محرم است. «دفتر سرخ» برنامه‌ای برای روایت قصه ها و […]

ویژه برنامه «دفتر سرخ» با روایت امیرحسین مدرس در رادیو صبا داستان ها و قصه های عاشورایی را برای مخاطبان روایت می‌کند.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «دفتر سرخ» عنوان یکی از ویژه برنامه های این شبکه به مناسبت ماه محرم است. «دفتر سرخ» برنامه‌ای برای روایت قصه ها و داستان های عاشورایی با لحن دلنشین امیرحسین مدرس است.
مژگان فرزین تهیه کننده این برنامه گفت: «دفتر سرخ» مجموعه داستان های است از زندگی من و شما. داستان هایی که در عین سادگی می تواند هر کسی را برای شنیدنش لحظه ای کنار خود نگه دارد. این ویژه برنامه از آدم های مختلفی که از سر ارادت با امام مظلوم خود داستانی در لحظه ی حال دارد می گوید . داستان ارادت آدم های زیادی را در قالب دلنوشته های صوتی برای شما پخش می کند. در آخر هم از چای حسینی می گوییم…نذری پدری که به دوش پسرش افتاده است.
ویژه برنامه «دفتر سرخ» با از روز پنجشنبه ۱۳ مرداد به تهیه‌کنندگی مژگان فرزین و اجرای امیرحسین مدرس هر روز ساعت ۱۳:۳۰ تقدیم مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار