رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

مینی سریال «درمانگر» به کارگردانی امین حسین‌ پور و تهیه‌ کنندگی احسان ظلی‌ پور روز دوشنبه ۲۷ تیرماه و همزمان با عید غدیر در رسانه فیلیمو به صورت یکجا منتشر شد. زمان سریال درمانگر که در ۵ قسمت منتشر شده است؛ به طور میانگین کمتر از ۷ دقیقه است و مخاطب را درگیر یک قصه […]

مینی سریال «درمانگر» به کارگردانی امین حسین‌ پور و تهیه‌ کنندگی احسان ظلی‌ پور روز دوشنبه ۲۷ تیرماه و همزمان با عید غدیر در رسانه فیلیمو به صورت یکجا منتشر شد. زمان سریال درمانگر که در ۵ قسمت منتشر شده است؛ به طور میانگین کمتر از ۷ دقیقه است و مخاطب را درگیر یک قصه کوتاه می کند و به سرعت پایان می یابد.

در خلاصه داستان سریال «درمانگر» با بازی:سارا بهرامی، بانیپال شومون، نینا صمدی، مهدی حسینی و امیر رضا دلاوری آمده است: دقیقاً بر عکس شطرنج بعضی بازی‌ ها تازه بعد از کیش و مات شروع میشه… دکتر روانپزشک، اتابک مسعودی به درخواست باران کیان فر که یکی از بیمارانش است به دیدار او می‌ رود، گویا اتفاق مهمی برای او افتاده است.

زمان کوتاه ۷ دقیقه ای هر قسمت این مینی سریال ۵ قسمتی اتفاقی جذاب می باشد که پیش از شروع سریال؛ ذهن مخاطب خود را درگیر این می سازد که چرا؟! سوالی که تا پایان، مخاطب جواب آن را نمی یابد. سریال به گویی از روی تصاویر مصور ساخته شده است و همین یکی از جذابیت های آن می باشد. سریال درمانگر بیش از آن که وام دار قصه و بازی های خود باشد؛ از شکل و ساختار پخش و توزیع خود سود می برد. مخاطب درست در زمانی که انبوهی از سریال های بی کیفیت در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود؛ می خواهد بداند این چه سریال متفاوتی است و چگونه سریالی در ۵ قسمت ۷ دقیقه شروع و پایان می یابد.

داستان و روایت «درمانگر» که در فضایی تاریک و رمزآلود سپری می شود که می توانست در شکلی مناسب تر، به یکی از سریال های پر مخاطب نمایش خانگی بدل شود. در انتها نباید از موسیقی خوب و تیتراژ جذاب این مینی سریال هم به سادگی گذر کنیم که بار بزرگی از جذب مخاطب را به دوش می کشد.

سینماخانه / ا.ش شهابی

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار