رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

شبکه پنج سیما در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) با ویژه برنامه زنده ی” قرار” همراه عاشقان و ارادتمندان امام حسین (ع) می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این ویژه برنامه که از گروه معارف شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مردم ایران می شود، در روز […]

شبکه پنج سیما در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) با ویژه برنامه زنده ی” قرار” همراه عاشقان و ارادتمندان امام حسین (ع) می شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این ویژه برنامه که از گروه معارف شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مردم ایران می شود، در روز تاسوعای حسینی(ع) از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ با اجرای احمد شفازاده تماشایی می شود.
دوربین های “قرار” شبکه پنج سیما در روز تاسوعا مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را بصورت زنده و مستقیم از اماکن مذهبی شهر تهران پوشش تصویری می دهد و در فواصل برنامه نیز ارتباط زنده با مراکز استانها نیز برقرار می کند. این ویژه برنامه روز تاسوعای حسینی نماز ظهر و عصر را از حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی (ع) پوشش خواهد داد.
همچنین” قرار” در تاسوعای حسینی (ع) یکشنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۱۷:۱۰ به پوشش تصویری اجتماع هیئت های مذهبی و عزاداران حسینی شهر ورامین می پردازد.
در عاشورای حسینی (ع) نیز ویژه برنامه “قرار”، دوشنبه ۱۷ مرداد ماه از ساعت ۹:۳۰ صبح روی آنتن خواهد رفت. این ویژه برنامه در این روز به پوشش تصویری زنده و مستقیم مراسم عزاداری ظهر عاشورا در مکان های مختلف شهر تهران مثل بازار تهران و اماکن مذهبی خواهد پرداخت و نماز ظهر عاشورا را از دانشگاه تهران تقدیم نگاه مردم عزیز خواهد کرد. پوشش تصویری عزاداری هموطنان عزیز از سایر مراکز استان و همچنین استان تهران از دیگر بخش های برنامه قرار است.
پوشش تصویری مراسم خطبه خوانی شب عاشورا از حرم مطهر رضوی (ع) یکشنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۲۰:۴۰ به همراه مداحی سید امیر حسینی و حاج حسین سازور از دیگر بخش های تماشایی برنامه قرار در روز عاشورا خواهد بود.
ویژه برنامه ترکیبی و گفتگو محور “واحه” در شب عاشورا یکشنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۲۱ میزبان مادر شهید سردار احدی خواهد بود. در برنامه “واحه “زینب پور ابراهیم مجری برنامه، گفتگویی متفاوت و شنیدنی با خانم قریشی مادر این شهید بزرگوار خواهد داشت که از ارادت ایشان به امام حسین (ع)، خاطرات زندگی شخصی ایشان پیرامون ایثار و شهادت و مراسم عزاداری در شهر زنجان برای مخاطبان روایت می کند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار