رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

شبکه دو سیما در تاسوعا و عاشورای حسینی ویژه‌برنامه «تکیه‌خانه» را با اجرای فرزاد جمشیدی روانه آنتن می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این ویژه‌برنامه در دو بخش زمانی ساعت ۹ تا اذان ظهر و از ساعت ۱۶:۰۰ تا اذان مغرب، همراه با عزاداری مردم در سراسر ایران و […]

شبکه دو سیما در تاسوعا و عاشورای حسینی ویژه‌برنامه «تکیه‌خانه» را با اجرای فرزاد جمشیدی روانه آنتن می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این ویژه‌برنامه در دو بخش زمانی ساعت ۹ تا اذان ظهر و از ساعت ۱۶:۰۰ تا اذان مغرب، همراه با عزاداری مردم در سراسر ایران و برخی از کشورهای دیگر خواهد بود.
نمایش آئین‌های عزاداری و ارتباط زنده با استان‌های دیگر از جمله زنجان، قزوین، سمنان، تبریز، کرمان و …، ارتباط با مراسم عزاداری در کشورهای نیجریه، پاکستان، افغانستان و برخی کشورهای انگلیسی‌زبان، پخش مداحی و مرثیه‌سرایی از بحرین، کویت و … در کنار بخش اصلی برنامه «تکیه‌خانه» تدارک دیده شده است.
«تکیه‌خانه» در روز تاسوعا میزبان علیرضا قزوه شاعر آئینی، حجت الاسلام طباخیان کارشناس مذهبی و همسر شهید عین الله مصطفایی است. شهیدی که در ۳ محرم سال ۹۴ شهید شده و پس از ۶ سال مفقودی سال گذشته پیکر مطهر ایشان پیدا و در روز تاسوعا به خاک سپرده شد.
همچنین این برنامه روز عاشورای حسینی از حضور سعید بیابانکی شاعر آئینی،  حجت الاسلام طباخیان و یکی از جانبازان گرامی بهره خواهد برد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار