رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برنامه “مادرانه” شبکه پنج سیما،دوشنبه ۱۷ مرداد ساعت ۲۰‌ گفتگویی متفاوت و شنیدنی را با مادر شهید مدافع حرم عباس آسمیه‌ پیش روی مخاطبان قرار می دهد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، در برنامه “مادرانه”، مادر بزرگوار این شهید مدافع حرم از زندگی شخصی و خاطرات وی برای […]

برنامه “مادرانه” شبکه پنج سیما،دوشنبه ۱۷ مرداد ساعت ۲۰‌ گفتگویی متفاوت و شنیدنی را با مادر شهید مدافع حرم عباس آسمیه‌ پیش روی مخاطبان قرار می دهد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، در برنامه “مادرانه”، مادر بزرگوار این شهید مدافع حرم از زندگی شخصی و خاطرات وی برای مخاطبان روایت می نماید.
“عباس آسمیه “روز دوشنبه ۲۱ دی ماه سال ۱۳۹۴ در دفاع از حرمین شرفین توسط نیرو‌های تکفیری و در سن ۲۶ سالگی در منطقه خان طومان سوریه به مقام والای شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش به همراه چهار شهید مدافع حرم دیگر پس از گذشت هفت سال، هفته گذشته در منطقه خان‌طومان تفحص و از طریق آزمایش DNA شناسایی شدند.
پیکر این شهید والامقام شنبه ۱۵ مرداد در گلزار شهدای امام زاده محمد(ص)کرج آرام گرفت.

برنامه گفتگو محور”مادرانه” به کارگردانی سیداحمد معصومی نژاد و گروه تلویزیونی شاهد تهیه شده است که به همت گروه تهران و شهروندی شبکه پنج پخش می شود .

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار