رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه «خانه و خانواده» روز یکشنبه ۲۳ مرداد، با حضوردکتر سارا هاشمی روانشناس و مشاور از راه های بازسازی بعد از حوادث تلخ و ناگوار می گوید. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، وقتی فردی با یک حادثه سخت روبرو می شود، از لحاظ روانی به شدت تحت تأثیر قرار می […]

برنامه «خانه و خانواده» روز یکشنبه ۲۳ مرداد، با حضوردکتر سارا هاشمی روانشناس و مشاور از راه های بازسازی بعد از حوادث تلخ و ناگوار می گوید.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، وقتی فردی با یک حادثه سخت روبرو می شود، از لحاظ روانی به شدت تحت تأثیر قرار می گیرد. در برخی مواقع که واقعه بسیار دشوار بوده و برخی شرایط دیگر نیز فراهم باشند، فرد ممکن است دچار اختلالاتی شود ولی با مشاوره و راهنمایی می توان، از حوادث تلخ و ناگوار درس گرفت و راهی برای رشد و تعالی شخصیت ساخت.
از همین رو برنامه «خانه و خانواده» روز یکشنبه ۲۳ مرداد با حضوردکتر سارا هاشمی روانشناس و مشاور ازراه های بازسازی بعد از حوادث تلخ و ناگوار و رشد روحی روانی ناشی از این اتفاقات می گوید.

گفتنی است «خانه خانواده» این هفته به تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و با اجرای فاطمه آل عباس از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار