رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سریال «وفا» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور از شنبه ۲۲ مرداد در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار می‌گیرد.   به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، فیلمنامه این سریال که توسط علیرضا افخمی و سیدسعید رحمانی نوشته شده داستان جوانی یهودی_ ایرانی به نام ژوبین پناهی را روایت […]

سریال «وفا» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور از شنبه ۲۲ مرداد در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار می‌گیرد.  

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، فیلمنامه این سریال که توسط علیرضا افخمی و سیدسعید رحمانی نوشته شده داستان جوانی یهودی_ ایرانی به نام ژوبین پناهی را روایت می‌کند که در حین تحصیل در کشور لبنان با دختری لبنانی_ایرانی و مسلمان بنام وفا آشنا و شیفته رفتار و اعتقادات او می گردد.
او به جرم جاسوسی برای اسرائیل در ایران زندانی است. ژوبین به دلیل مشکلات روحی و روانی که پس از کشته شدن پدر و مادرش در انفجار بمبی در قبرس پیدا کرده به بیمارستان منتقل می‌شود. در این زمان یک مامور موساد برای ربودن او از آسایشگاه روانی وارد ایران می‌شود و…

هانیه توسلی در نقش وفا، پوریا پورسرخ در نقش ژوبین، فرهاد اصلانی، فرهاد قائمیان، الیزابت امینی، رضا ایرانمنش، زنده‌یاد محسن قاضی‌مرادی، مهوش وقاری و بازیگران لبنانی عدی رعد، حسن عدنان، گیریتا غون و آنجو حمید در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

سریال «وفا» در ۱۲ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای محصول سال ۱۳۸۵ است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود، بازپخش این سریال روز بعد  ساعت ۱:۳۰ بامداد، ۹:۴۰ و ۱۶:۲۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار