رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

چهار درام متفاوتِ پاتوق دوازدهم را سعید قطبی‌زاده نقد و بررسی می‌کند فیلم‌های کوتاه «تی‌یَره»، «بشقاب»، «کوتوله‌های سفید» و «آهو» در دوازدهمین جلسه از فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، اکران، تحلیل و نقد می‌شوند. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌‌‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در دوازدهمین جلسه از فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه که […]

چهار درام متفاوتِ پاتوق دوازدهم را سعید قطبی‌زاده نقد و بررسی می‌کند

فیلم‌های کوتاه «تی‌یَره»، «بشقاب»، «کوتوله‌های سفید» و «آهو» در دوازدهمین جلسه از فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، اکران، تحلیل و نقد می‌شوند.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌‌‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در دوازدهمین جلسه از فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه که روز دوشنبه ۲۴ مردادماه برگزار می‌شود، فیلم‌های‌کوتاه «تی‌یَره» به کارگردانی مصطفی مهربان، «بشقاب» به کارگردانی مشترک عذرا خوان‌خواجه و رعنا واعظی، «کوتوله‌های سفید» به کارگردانی سوگل رضوانی و «آهو» به کارگردانی مهسا رضوی به نمایش درخواهند آمد.
در این رویداد سعید قطبی‌زاده، منتقد سینما به‌عنوان کارشناس ویژه جلسه دوازدهم، پس از اکران آثار با کارگردانان فیلم‌های به نمایش درآمده به گفت‌وگو نشسته و آثار را مورد تحلیل و بررسی تخصصی قرار می‌دهد. اجرای این برنامه را محیا ساعدی برعهده دارد.
فیلم کوتاه «تی‌یَره» به‌‌نویسندگی وکارگردانی مصطفی مهربان در ژانر «درام اجتماعی»، به‌تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمایی جوانان ایران و وحید کشاورز ساخته شده است.
«بشقاب» به‌نویسندگی و کارگردانی مشترک عذرا خوان‌خواجه و رعنا واعظی، اثری در ژانر «کمدی فانتزی»، به‌تهیه‌کنندگی علی سلیمانی تولید شده است. این فیلم کوتاه در موسسه «ارک فیلم تبریز» تهیه شده و بهرام ارک تدوین آن را برعهده داشته است.
سوگل رضوانی نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه «کوتوله های سفید» که در ژانر «درام عاشقانه» است، را برعهده داشته است. این اثر به تهیه‌کنندگی مشترک سوگل رضوانی و مهدی کشتکار ساخته شده است.
مهسا رضوی «آهو» را در ژانر «درام» نویسندگی و کارگردانی کرده و تهیه‌کنندگی این اثر را نیز بر عهده داشته است. این فیلم کوتاه توسط شرکت «مهر فیلم» با حمایت شورای هنر تورنتو و انتاریو در شهر تورنتو کشور کانادا تولید شده است.
دوازدهمین جلسه فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، دوشنبه‌ ۲۴ مردادماه ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی چارسو، سالن شماره ۶ برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.
حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار