رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

برنامه «تالار آیینه» سه شنبه ۲۵ مرداد کتاب «پاستیل های بنفش» اثری از «کاترین اپلگیت» را معرفی می کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، سعید مبشری تهیه‌کننده برنامه «تالار آیینه» اعلام کرد: این برنامه یکشنبه و سه شنبه به صورت اختصاصی به معرفی کتاب می پردازد و سه شنبه ۲۵ […]

برنامه «تالار آیینه» سه شنبه ۲۵ مرداد کتاب «پاستیل های بنفش» اثری از «کاترین اپلگیت» را معرفی می کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، سعید مبشری تهیه‌کننده برنامه «تالار آیینه» اعلام کرد: این برنامه یکشنبه و سه شنبه به صورت اختصاصی به معرفی کتاب می پردازد و سه شنبه ۲۵ مرداد کتاب «پاستیل های بنفش» اثری از «کاترین اپلگیت» را که کتابی برای کودک و نوجوان است، معرفی می کند.
وی ادامه داد: «کاترین اپلگیت» در کتاب «پاستیل های بنفش» داستانی جادویی و شگفت‌انگیز در ستایش عشق، دوستی و خانواده روایت می‌کند. این کتاب محبوب درباره‌ی پسری است که از خیال‌پردازی خوشش نمی‌آید اما دوستی خیالی از ایام کودکی به زندگی‌اش بازمی‌گردد و به حل مشکلات او کمک می‌کند.
نویسنده در این کتاب نشان می‌دهد که چگونه نیروی تخیل پسرک داستان و شوخ طبعی و امیدواری پدر و مادرش، تحمل دوران سخت را برای آن‌ها آسان‌تر می‌کند.
وی افزود: این کتاب برای برای کودکان و نوجوانان نوشته شده اما خواندن آن برای مخاطب بزرگسال نیز خالی از لطف و زیبایی نیست.
تهیه کننده «تالار آیینه» در پایان یادآور شد: علاقه مندان می‌توانند این برنامه را با اجرای شهاب شهرزاد یکشنبه‌ها و سه شنبه ها ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو ایران بشنوند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار