رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

رادیو صبا در برنامه «به وقت زندگی» نکاتی درباره روابط اجتماعی و روابط خانوادگی به مخاطبان ارائه می کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «به وقت زندگی» هر روز در قالب روایت خاطرات خانوادگی و اجرای نمایش به موضوعات خانه و خانواده در فصل تابستان می پردازد. این […]

رادیو صبا در برنامه «به وقت زندگی» نکاتی درباره روابط اجتماعی و روابط خانوادگی به مخاطبان ارائه می کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «به وقت زندگی» هر روز در قالب روایت خاطرات خانوادگی و اجرای نمایش به موضوعات خانه و خانواده در فصل تابستان می پردازد.

این برنامه هر روی یک موضوع اجتماعی – فرهنگی را به عنوان سوژه برنامه در نظر می گیرد که در بخش های نمایشی متنوع به آن می پردازد.
روز سه شنبه ۲۵ مرداد روابط اجتماعی اعضای خانواده به عنوان موضوع این برنام در نظر گرفته شده است.

وقتی قرار باشد بیرون از محیط خانواده قرار گرفته و در جامعه نقشی را بر عهده بگیریم، بدون شک برای ایفای نقش‌مان نیاز مبرم داریم که روابط اجتماعی خوبی داشته باشیم بدون آسیب به روابط خانوادگی.

برنامه «به وقت زندگی» در قالب نمایش نکاتی درباره روابط اجتماعی با درنظر گرفتن خانواده به عنوان اولین نهاد اجتماعی به مخاطبان ارائه می کند.

برنامه «به وقت زندگی» هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر واجرای سمانه مبلغ حسینی و بازیگری آسیه گرجی امیر عضد تقدیم مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار