رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

قسمت دوم «تازه‌دم» با حضور حجت الاسلام سیدمحمدمهدی شفیعی روانه آنتن می‌شود حجت الاسلام سیدمحمدمهدی شفیعی، مختار شهرخ، ندا نوروزی و فهیمه انوری به شعرخوانی در دومین قسمت از برنامه «تازه‌دم» که دوشنبه ۲۴ مرداد روانه آنتن می‌شود، می‌پردازند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این برنامه شاعران آئینی […]

قسمت دوم «تازه‌دم» با حضور حجت الاسلام سیدمحمدمهدی شفیعی روانه آنتن می‌شود

حجت الاسلام سیدمحمدمهدی شفیعی، مختار شهرخ، ندا نوروزی و فهیمه انوری به شعرخوانی در دومین قسمت از برنامه «تازه‌دم» که دوشنبه ۲۴ مرداد روانه آنتن می‌شود، می‌پردازند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این برنامه شاعران آئینی و مذهبی از سراسر ایران حضور خواهند داشت و در بخش‌های مختلف به شعرخوانی و سرایش اشعار متناسب با این ایام می‌پردازند.

فصل “اشک و آه” از برنامه «تازه‌دم» با محوریت پرداختن به ادبیات و شعرخوانی آئینی برای پخش در ایام محرم و صفر در نظر گرفته شده و با همراهی شاعران جوان و معاصر آئینی روانه آنتن می‌شود.

یک گفت‌وگوی صمیمانه با مهمانان و بخش‌های مختلف شعرخوانی، معرفی کتاب، بداهه‌سرایی، یادی از آثار بزرگان شعر و ادب، رجزخوانی عاشورایی و … از دیگر بخش‌های «تازه‌دم» در سری “اشک و ارادت” است.

فصل پیشین این برنامه به نام “قند و نمک” به اشعار طنز اختصاص داشت و پس از این ایام برنامه به پیرنگ اولیه خود بازمی‌گردد.

«تازه‌دم» به تهیه‌کنندگی امیرحسن محمدپور، سردبیری امین شفیعی، کارگردانی علی نصرتی، گرافیک علی موحدی و با صدای علی نصیرنژاد روزهای زوج حوالی ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. بازپخش این برنامه روزهای فرد حوالی ساعت ۱۲:۳۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار