رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برخلاف حواشی مطرح شده در فضای مجازی پروانه نمایش فیلم سینمایی «ابلق» مشکلی ندارد و این فیلم از فردا در سراسر کشور اکران خواهد شد. طبق اعلام سازمان سینمایی فردا چهارشنبه ۲۶ مردادماه فیلم سینمایی ابلق آخرین ساخته نرگس آبیار روی پرده خواهد رفت. اما از روز گذشته شایعاتی مبنی بر عدم صدور پروانه نمایش این فیلم در […]

برخلاف حواشی مطرح شده در فضای مجازی پروانه نمایش فیلم سینمایی «ابلق» مشکلی ندارد و این فیلم از فردا در سراسر کشور اکران خواهد شد.

طبق اعلام سازمان سینمایی فردا چهارشنبه ۲۶ مردادماه فیلم سینمایی ابلق آخرین ساخته نرگس آبیار روی پرده خواهد رفت. اما از روز گذشته شایعاتی مبنی بر عدم صدور پروانه نمایش این فیلم در فضای مجازی دست به دست شد مبنی بر اینکه به دلیل اصلاحات زیاد اکران این فیلم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد که معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی این موضوع را کلا بی اساس دانست.

حبیب ایل بیگی اضافه کرد: این خبر غلط است. پروانه نمایش فیلم ابلق صادر شده است و همین الان اگر در سامانه سمفا نگاه کنید این فیلم در حال پیش فروش است.

ایل بیگی گفت: این فیلم آن گونه که مطرح شده است حذفیاتی نداشته و حداقل اصلاحات را شامل شده است.

فیلم سینمایی ابلق تا زمان آماده شدن این گزارش ۲۹ میلیون ۶۰۰ هزار تومان برای ۷۰۲ بلیت در ۳۳ سالن در سامانه سفا فروش داشته است.

ابلق به کارگردانی نرگس آبیار محصول سال ۱۳۹۹ است که بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فاطمه کریمیان، مهران احمدی و گیتی معینی در ان بازی کرده اند.

این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را به دست آورد. ابلق دومین همکاری نرگس آبیار با هوتن شکیبا و الناز شاکردوست پس از شبی که ماه کامل شد، است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار