رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
در دیدار رئیس سازمان سینمایی و معاون وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه مطرح شد:

پیشنهاد برگزاری جشنواره فیلم خزر و اکران فیلم‌های ایرانی در سینماها و پلتفرم های روسیه

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور با معاون وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه دیدار و تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی امضا کردند. به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی در اولین روز سفر خود به روسیه از معاون وزارت فرهنگ فدراسیون این کشور در […]

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور با معاون وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه دیدار و تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی امضا کردند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی در اولین روز سفر خود به روسیه از معاون وزارت فرهنگ فدراسیون این کشور در محل وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه عصر روز گذشته (۲۵ مردادماه) دیدار کرد.

در این مراسم آال یورونا مانیلوو معاون وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه ضمن خوشامد و استقبال از حضور هیات ایرانی گفت: دو کشور ایران و روسیه دارای فرهنگ عمیق و ریشه‌داری بوده و بنابراین اشتراکات،خواهان گسترش همکاریهای فرهنگی در کنار مناسبات سیاسی و اقتصادی هستیم. این در حالی است که توجه بسیار جدی دو کشور به توسعه حوزه فرهنگی خزر را نمیتوان نادیده گرفت و در نشستهای مابین مسئولان دو کشور این مسئله همیشه مورد تاکید بوده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار