رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

شبکه پنج سیما در نظر دارد پشت صحنه جذاب سریال تلویزیونی داستان یک شهر را روز جمعه ساعت ۱۳:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، در این پشت صحنه شما اتفاق ها و رویدادهایی را خواهید دید که گروه برنامه ساز در […]

شبکه پنج سیما در نظر دارد پشت صحنه جذاب سریال تلویزیونی داستان یک شهر را روز جمعه ساعت ۱۳:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان کند.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، در این پشت صحنه شما اتفاق ها و رویدادهایی را خواهید دید که گروه برنامه ساز در مدت زمان تولید و پخش این سریال جذاب با آن مواجهه شدند.


همچنین با بازیگرانی چون: دانیال عبادی، هلیا امامی، صحرا اسدالهی، یوسف مرادیان، علی دهکردی، امین ایمانی، فرشید محمودی “تهیه کننده” و محمد رضا آهنج “کارگردان” این سریال گفتگو های جذابی شده است.
تماشای پشت صحنه پلان ها و سکانس های جذاب آتش سوزی، مترو، باغ وحش و… سریال داستان یک شهر از دیگر بخش های تماشایی این مستند ویژه است.
یادآور می شود داستان یک شهر که به تازگی پخش آن به پایان رسید، تلاش تیم جوان و جسور برنامه در شهر را به تصویر کشید که با تماس مردمی برای تهیه گزارشی از تخریب و گود برداری غیر اصولی یک ساختمان راهی می شوند و …

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار