رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

انیمه ژاپنی «دراگون بال سوپر: ابرقهرمان» با فروش ۲۱ میلیون دلاری صدر گیشه آمریکا را از آن خود کرد. به نقل از ورایتی، انیمه ژاپنی «دراگون بال سوپر: ابرقهرمان» در اولین آخرهفته اکران خود با فروش ۲۱ میلیون دلاری در آمریکای شمالی انتظارها را برآورده کرد و در صد گیشه آمریکا جای گرفت. این انیمه که در […]

انیمه ژاپنی «دراگون بال سوپر: ابرقهرمان» با فروش ۲۱ میلیون دلاری صدر گیشه آمریکا را از آن خود کرد.

به نقل از ورایتی، انیمه ژاپنی «دراگون بال سوپر: ابرقهرمان» در اولین آخرهفته اکران خود با فروش ۲۱ میلیون دلاری در آمریکای شمالی انتظارها را برآورده کرد و در صد گیشه آمریکا جای گرفت.

این انیمه که در ۳۰۰۷ سالن سینما به نمایش درآمده، توسط شرکت کرانچی رول که تخصصش نمایش فیلم های انیمه است، در داخل آمریکا توزیع شده است. انیمه «ابر قهرمان» به نوعی یک نقطه روشن در گیشه سرد ماه آگوست آمریکا به حساب می آید.

جدیدترین قسمت «دراگون بال سوپر: ابرقهرمان» دو برابر بیشتر از دیگر فیلم اکران سراسری شده آخر هفته آمریکا یعنی فیلم مهیج «جانور» محصول یونیورسال با بازی ادریس البا درآمد داشت. «جانور» که با نقدهای متفاوت مواجه شده است، با فروش متوسط ۱۱٫۵ میلیون دلار از ۳۷۴۳ سینمای آمریکای شمالی، این هفته اکران خود را آغاز کرد.

میچل برگر معاون ارشد بخش تجارت جهانی «کرانچی رول» در بیانیه‌ ای درباره موفقیت انیمه «ابرقهرمان» گفت: ما خیلی هیجان‌ زده هستیم که طرفداران «دراگون بال سوپر: ابرقهرمان» می‌توانند دور هم جمع شوند تا این فیلم شگفت‌انگیز را در سینماها ببینند و از آن لذت ببرند.

کرانچی رول از همه طرفدارانش تشکر می‌کند، خواه طرفدار فوق‌العاده این انیمه باشید و خواه یک هوادار تازه وارد، امیدواریم تماشاگران دوباره و دوباره برای دیدن فیلم به سینماها برگردند.

در این هفته رتبه های سوم تا پنجم پرفروش ترین ها به فیلم های «قطار تندرو»، «تاپ گان: ماوریک» و «ابر حیوانات لیگ دی‌سی» به ترتیب با ۸، ۵٫۸ و ۵٫۷ میلیون دلار رسید.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار