رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

پوستر اولین دوره «جوایز ودیو» که با حمایت پلتفرم تخصصی نمایش آنلاین فیلم کوتاه ودیو و همکاری انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، منتشر شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، اولین دوره «جوایز ودیو» با رویکرد «فیلم‌های ژانر» و با هدف شناخت، معرفی و درک بهتر فضای […]

پوستر اولین دوره «جوایز ودیو» که با حمایت پلتفرم تخصصی نمایش آنلاین فیلم کوتاه ودیو و همکاری انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، منتشر شد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، اولین دوره «جوایز ودیو» با رویکرد «فیلم‌های ژانر» و با هدف شناخت، معرفی و درک بهتر فضای فیلم‌های ژانر، با حمایت پلتفرم تخصصی نمایش آنلاین فیلم کوتاه ودیو و همکاری انجمن سینمای جوانان ایران از تاریخ ۶ الی ۸ مهرماه برگزار خواهد شد .
به گفته پویان صدقی مدیر جوایز فیلم‌های کوتاه ژانر وُدیو، پوستر و تایپوگرافی این رویداد توسط آرمین رنگانی طراحی شده است و رویکرد طرح ارائه تصویری از دنیای پر از تنوع ژانر و همراه با تلفیق هویت ایرانی جشنواره بوده است.
وی درباره این رویداد گفت: تنوع ژانر در سینمای بلند و بدنه ایران، بسیار اندک است ولی ما تلاش می‌کنیم با نمایش آثاری متفاوت در سینمای کوتاه، جریانی را ایجاد کنیم و یادآور شویم که به تمامی این آثار که با محوریت ژانر تولیده شده‌اند، توجه می‌کنیم و در مسیر رشد و تمرکز بر ژانر حرکت می‌کینم و توجه به تمامی ژانر ها اولویت ماست.
«جوایز ودیو» با رویکرد فیلم های ژانر، در قالب فیلم کوتاه به صورت آنلاین برگزار می‌شود و تمامی ژانر های جنایی، وحشت، علمی تخیلی، کمدی، فانتزی، موزیکال و … و یا ژانرهای تلفیقی را دربرمی‌گیرد.
شرکت در این رویداد برای تمامی علاقه‌مندان و فعالان فیلم کوتاه آزاد است و تنها شرط اصلی شرکت در آن ارسال آثاری است که در قالب یکی از ژانر های اعلام شده قرار بگیرند.
لازم به ذکر است تمامی مراحل ثبت نام و ارسال آثار به صورت آنلاین است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار