رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فاندانگو پوستر نسخه جدید «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» را که قرار است سپتامبر اکران شود، منتشر کرد. به نقل از کامیک بوک، کمپانی رسانه‌ای فاندانگو با انتشار پوستر «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (نسخه سرگرم کننده تر) از اضافه کردن بخش های فیلمبرداری شده به فیلم اصلی در نسخه جدید و اکران آن در […]

فاندانگو پوستر نسخه جدید «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» را که قرار است سپتامبر اکران شود، منتشر کرد.

به نقل از کامیک بوک، کمپانی رسانه‌ای فاندانگو با انتشار پوستر «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (نسخه سرگرم کننده تر) از اضافه کردن بخش های فیلمبرداری شده به فیلم اصلی در نسخه جدید و اکران آن در ماه سپتامبر خبر داد.

فاندانگو به هوادارانش اعلام کرد به انتظار ۱۱ دقیقه از صحنه های جدید این فیلم باشند. بر این اساس «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (نسخه سرگرم کننده تر) قرار است ۲ سپتامبر منتشر شود.

در اوایل سال جاری میلادی، سونی اعلام کرده بود که «راهی به خانه نیست» با اضافه شدن بخش هایی به فیلم دوباره اکران می شود.

بلیت فروشی برای این فیلم از روز سه شنبه ۲۳ سپتامبر آغاز شده است. فاندانگو در تبلیغ بلیت فروشی این فیلم آورده است: نسخه ای که ۱۱ دقیقه به آن اضافه شده است در روز ۲ سپتامبر مجددا اکران می شود، چه چیزی شگفت انگیزتر از این اتفاق برای پایان دادن به تابستان شما وجود دارد.

جو روسو کارگردان «انتقام جویان» از «راهی به خانه نیست» به عنوان اثر محبوب خود در فاز چهارم مارول یاد کرده است. روسو این فیلم را فوق العاده و باورنکردنی توصیف کرد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار