رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

برنامه عصرگاهی “به خانه برمی گردیم” پنج شنبه ۳شهریور ماه در هفته دولت میزبان دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خواهد بود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، دکتر خزعلی با حضور در استودیوی این برنامه، به تبیین و تشریح فعالیت های معاونت امور زنان […]

برنامه عصرگاهی “به خانه برمی گردیم” پنج شنبه ۳شهریور ماه در هفته دولت میزبان دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خواهد بود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، دکتر خزعلی با حضور در استودیوی این برنامه، به تبیین و تشریح فعالیت های معاونت امور زنان و خانواده می پردازد.
برنامه “به خانه برمی گردیم” که روزهای پنجشنبه به صورت ویژه با بخش های متفاوت از قاب شبکه پنج تماشایی می شود، این هفته در بخش کتاب میزبان ابوالفضل اینانلو خواهد بود که ضمن گپ و گفتگوی مجریان برنامه، وی دو پاراگراف طلایی یک کتاب در حوزه خانواده را برای بینندگان برنامه می خواند و سپس آن را به مخاطبان معرفی می کند.
معرفی کتاب با موضوع خانواده، حضور شاعران برجسته کشور، برپایی کارگاه کودک، آموزش بازی های خانوادگی و همچنین حضور اساتید و‌پیشکسوتان رادیو و تلویزیون و بیان خاطرات بازیگرانی که در شبکه پنج سیما برای مخاطبان خاطره ای خوب برجای گذاشتند، از بخش های این برنامه است که با حضور چهره ها و هنرمندان با توجه به موضوع روز و مناسبت ها تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
برنامه عصرگاهی «به خانه برمی گردیم» کاری از گروه کودک و خانواده شبکه پنج سیماست که به تهیه کنندگی مشترک زهرا خردمند و میثم محبیان از شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت ۱۶:۳۰ پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار