رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه تلویزیونی «ماهچراغ» شبکه پنج سیما، به کارگردانی و تهیه کنندگی آرش داودی مراحل پایانی تصویر برداری خود را طی می کند. قرار است این برنامه نمایشی از نیمه های ماه صفر به مدت ۱۰ شب روی آنتن رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، «ماهچراغ» روایت دلدادگی و عاشقی […]

برنامه تلویزیونی «ماهچراغ» شبکه پنج سیما، به کارگردانی و تهیه کنندگی آرش داودی مراحل پایانی تصویر برداری خود را طی می کند. قرار است این برنامه نمایشی از نیمه های ماه صفر به مدت ۱۰ شب روی آنتن رود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، «ماهچراغ» روایت دلدادگی و عاشقی آدم های مختلف به سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است که در یک موکب در ایستگاه راه آهن مرز شلمچه می گذرد.
این برنامه سعی دارد در قالب تئاتر تلویزیونی و با رویکردی تازه و جدید داستان رابطه دلی و معنوی زائران اربعین حسینی (ع) را برای مخاطبان به تصویر بکشد.
در این برنامه نمایشی هنرمندانی چون: احمد نجفی، انوش معظمی، آزیتا ترکاشوند، پریسا گلدوست، صفا آقاجانی، رابعه اسکویی، حسن اسدی، اتابک نادری، مجید شهریاری، شهناز شهبازی، فریبا طالبی، مهدی خزبانی، گلشید بحرایی، امید ماهر، عباس صفا و… هنرنمایی می کنند.
ماهچراغ در گروه معارف شبکه تهران سیما تهیه و تولید می شود و بزودی پیش چشم عاشقان سید و سالار شهیدان نمایش داده خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار