رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

«پاس گل» اولین ویژه برنامه زنده جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است که از امروز سه شنبه ۸ شهریور از شبکه امید پخش می شود و تا جام جهانی ۲۰۲۲ ادامه می یابد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این برنامه در دو بخش مختلف شامل پرداختن به جام جهانی ۲۰۲۲ […]

«پاس گل» اولین ویژه برنامه زنده جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است که از امروز سه شنبه ۸ شهریور از شبکه امید پخش می شود و تا جام جهانی ۲۰۲۲ ادامه می یابد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این برنامه در دو بخش مختلف شامل پرداختن به جام جهانی ۲۰۲۲ و حواشی آن و استعدادیابی از نوجوانان فوتبالی روی آنتن می رود.

در یکی از آیتم های این برنامه از حواشی تیم ملی فوتبال و اتفاقات پیرامون آن که با حضور پیشکسوتان و کارشناسان فوتبالی صورت می گیرد، صحبت می شود.

بخش دیگر مربوط به استعدادیابی از نوجوانان فوتبالی است که در پویشی به نام پویش گل کوچیک پخش می شود. در این پویش که در قالب چالش های هفتگی است، نوجوانان با محوریت فوتبال از خود فیلمی تهیه می کنند و در صفحه برنامه در سایت تلوبیون بارگذاری می کنند. در پایان برنامه «پاس گل» نفرات برتر از طریق نظر کارشناسان و مردم انتخاب می شوند.

همچنین قرار است مسابقات چهارجانبه با نام جام امید و تیم های باشگاه امید برگزار شود و برگزیدگان آن مسابقات چهار جانبه در یک مسابقه بین المللی با حضور نمایندگان کشورهای دیگر باهم به رقابت بپردازند.

«پاس گل» به تهیه کنندگی سعید شهبازی، کارگردانی علیرضا اسکندریان و اجرای هادی خضاب، یاسین معصومی و حمید دانایی از سه شنبه ۸ شهریور از شبکه امید پخش می شود.

ویژه برنامه زنده «پاس گل» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۱ تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از شبکه امید پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار