رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سر آنتونی هاپکینز قصد دارد با کلکسیونی دیجیتالی از آثارش وارد دنیای متاورس شود. به نقل از ورایتی، آنتونی هاپکینز بازیگر و هنرمند برنده اسکار با همکاری یک استارت آپ قرار است اولین مجموعه خود را با عنوان «کلکسیون ابدی» وارد دنیای NFT کند. هاپکینز هفته پیش با حضور در یک کنفرانس مطبوعاتی آنلاین به […]

سر آنتونی هاپکینز قصد دارد با کلکسیونی دیجیتالی از آثارش وارد دنیای متاورس شود.

به نقل از ورایتی، آنتونی هاپکینز بازیگر و هنرمند برنده اسکار با همکاری یک استارت آپ قرار است اولین مجموعه خود را با عنوان «کلکسیون ابدی» وارد دنیای NFT کند.

هاپکینز هفته پیش با حضور در یک کنفرانس مطبوعاتی آنلاین به خبرنگاران گفت: ان اف تی ها یک بوم خالی برای خلق هنر در یک قالب جدید هستند.

این بازیگر ۸۴ ساله تاکید کرد که متاورس فرصتی باور نکردنی برای یک ارتباط جدید با مخاطبان به روشی کاملا متفاوت است.

وی افزود: من احتمالا مسن‌ترین فرد در جامعه NFT هستم و همین ثابت می‌کند هر چیز در هر سنی ممکن است.

قرار است در «کلکسیون ابدی» از ۱۰ شخصیت مختلف که هاپکینز در طول کار سینمایی‌اش تصویر کرده، استفاده شود که هانیبال لکتر در «سکوت بره‌ها» و اودین در ۳ فیلم «ثور» مارول از جمله آنهاست. آثار هنری و نقاشی هاپکینز هم در این مجموعه جای دارد.

مدیرعامل شرکت «اورنج کامت»‌که در این کار با هاپکینز همکاری می‌کند گفته در اواسط سپتامبر این آثار در بازار NFT عرضه می‌شود و قرار است بخشی از درآمد حاصل از فروش آنها به یک موسسه خیریه اهدا شود.

قرار است ان‌اف‌تی‌های هاپکینز در قالب انیمیشن‌های کوتاه ارایه شوند و ۱۰ کهن‌الگوی بخشنده، قهرمان، دلقک، قانونمند، عاشق، کاشف، خالق، حکیم، دزد و شعبده‌باز را دربرگیرد.

برای برندگان امتیازهای متفاوتی در نظر گرفته شده که علاوه بر نسخه‌های چاپ شده به امضای هاپکینز، صرف نهار با وی، گفتگوی آنلاین و کپی‌های امضا شده از نقاشی‌های وی با امضای این هنرمند را شامل می‌شود.

هاپکینز سال ۲۰۰۵ با برگزاری یک نمایشگاه انفرادی در قالب یک نقاش ظاهر شد و اکنون همین نقاشی‌ها نیز وارد دنیای ان‌اف‌تی می‌شوند.

هنرمندان دیگری از جمله جانی دپ و اسنوپ داگ نیز تاکنون وارد دنیای متاورس شده و با استقبال خوب مردم روبرو شده‌اند. تاکنون بزرگ‌ترین پروژه ان‌اف‌تی کمپانی «اورنج کامت» مربوط به «واکینگ دد» یا «مردگان متحرک» بوده است.

بری ساننفلد کارگردان «مردان سیاهپوش ۲» نیز در حال تهیه کلکسیون دیجیتال سه‌بعدی ان‌اف‌تی بر اساس رمان گرافیکی «دایناسورها در برابر بیگانگان» است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار