رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

در راستای همکاری‌های اقتصادی ایران با آفریقا به بهانه سفر وزیر خارجه کشورمان به چند کشور آفریقایی برنامه «بدون مرز» این هفته به بررسی فرصت‌های اقتصادی در آفریقا پرداخته است . به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ به اعتقاد کارشناسان بانک جهانی قرن ۲۱ قرن آفریقا خواهد بود . سیل […]

در راستای همکاری‌های اقتصادی ایران با آفریقا به بهانه سفر وزیر خارجه کشورمان به چند کشور آفریقایی برنامه «بدون مرز» این هفته به بررسی فرصت‌های اقتصادی در آفریقا پرداخته است .

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ به اعتقاد کارشناسان بانک جهانی قرن ۲۱ قرن آفریقا خواهد بود . سیل سرمایه‌گذاری اقتصادهای بزرگ جهان همچون آمریکا و چین، قاره آفریقا را تا چند دهه آینده متحول خواهد کرد . وجود منابع غنی و نیروی کار ارزان در این قاره فرصت‌های زیادی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده . سفر وزیر خارجه کشورمان به چند کشور آفریقایی نیز در همین راستا ارزیابی شده است.
این قسمت از برنامه علاوه بر بررسی فرصت‌های اقتصادی ایران در آفریقا موضوع سفر آقای رییسی به برخی از این کشورهای آفریقایی را نیز مورد مداقه قرار داده است . قرار است آقای رییسی در آبان ماه آینده به چند کشور آفریقایی سفر کند .
برنامه «بدون مرز» کاریست از گروه سیاسی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی مرتضی غرقی که سه‌شنبه‌ هر هفته حوالی ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار