رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

برنامه تحلیلی”شهر برگ” به تهیه کنندگی احسان میرزاابوالحسنی و کارگردانی غلامرضا حیدری چهارشنبه ۹شهریورماه ساعت۱۵:۳۰ موضوع مدیریت اجتماعی پسماند را تبیین و تحلیل می نماید. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، در برنامه ی پیش روی “شهر برگ” موضوع مهم مدیریت پسماند در سطح کلان مطرح می شود و ابعاد […]

برنامه تحلیلی”شهر برگ” به تهیه کنندگی احسان میرزاابوالحسنی و کارگردانی غلامرضا حیدری چهارشنبه ۹شهریورماه ساعت۱۵:۳۰ موضوع مدیریت اجتماعی پسماند را تبیین و تحلیل می نماید.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، در برنامه ی پیش روی “شهر برگ” موضوع مهم مدیریت پسماند در سطح کلان مطرح می شود و ابعاد این موضوع اقتصادی برای مخاطبان تبیین و تحلیل می شود.
در ادامه این برنامه ی به اجرای طرح آزمایشی مدیریت اجتماعی پسماند (ماپ) در حوزه روستایی شهرستان مازندران اشاره می شود. بر اساس این طرح ساکنان روستا، باید آموزش هایی را که در حوزه بازیافت زباله دیده اند، پسماندهای خشک و تر را جداسازی نمایند و در مراحل بعدی این پسماندها به بخش فرآیند های بازیافت سپرده خواهد شد.
برنامه ی تحلیلی و گفتگو محور “شهر برگ” کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیماست که با اجرای کیوان نقره کار چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۵:۳۰ تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار