رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

آزیتا ترکاشوند مجری و بازیگر سینما و تلویزیون سه پنج‌شنبه ۱۰ شهریور میهمان برنامه «شب فیروزه‌ای» از شبکه پنج سیما است. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، آزیتا ترکاشوند، بازیگر سینما و تلویزیون مهمان برنامه «شب فیروزه‌ای» است که امشب (پنج‌شنبه ۱۰ شهریور) از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. ترکاشوند […]

آزیتا ترکاشوند مجری و بازیگر سینما و تلویزیون سه پنج‌شنبه ۱۰ شهریور میهمان برنامه «شب فیروزه‌ای» از شبکه پنج سیما است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، آزیتا ترکاشوند، بازیگر سینما و تلویزیون مهمان برنامه «شب فیروزه‌ای» است که امشب (پنج‌شنبه ۱۰ شهریور) از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

ترکاشوند سابقه بازی در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی زیادی را دارد که از جمله نمونه‌های شاخص آن می‌توان به فیلم‌های سینمایی «قلاده‌های طلا»، «سیانور»، «زهرمار» و سریال‌های «هیولا»، «گاندو»، «کلاه پهلوی» اشاره کرد. او اخیرا با نقش‌آفرینی در سریال «حکم رشد» در تلویزیون حضور داشته است. این بانوی بازیگر در گفت‌وگو با سیدمرتضی حسینی، درباره فعالیت هنری‌ خود و کارهای جدیدش در سینما و تلویزیون سخن می‌گوید.
هم‌چنین علیرضا بدیع، به اجرای قطعاتی می‌پردازد و گروه سرود «دختران میعاد» نیز روی صحنه می‌روند.
جُنگ «شب فیروزه‌ای» هر هفته دوشنبه تا جمعه ساعت ۲۱ از شبکه پنج پخش می‌شود. این برنامه که با اجرای سیدمرتضی حسینی روی آنتن می‌رود، در گروه تهران و شهروندی شبکه پنج تهیه و تولید می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار