رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

قسمت‌های جدید برنامه «مردم‌نگار» با محوریت پیاده‌روی بزرگ اربعین از شنبه ۱۲ شهریور از شبکه دو سیما تحت عنوان «موکب مردم‌نگار» روانه آنتن می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این مجموعه برنامه در گفت‌وگو با اقشار مختلف جامعه خاطراتی از پرچمداری مردم در  پیاده‌روی اربعین نقل می‌شود. گفت‌وگو […]

قسمت‌های جدید برنامه «مردم‌نگار» با محوریت پیاده‌روی بزرگ اربعین از شنبه ۱۲ شهریور از شبکه دو سیما تحت عنوان «موکب مردم‌نگار» روانه آنتن می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این مجموعه برنامه در گفت‌وگو با اقشار مختلف جامعه خاطراتی از پرچمداری مردم در  پیاده‌روی اربعین نقل می‌شود.

گفت‌وگو با اصناف و حِرَف مختلف که تجربه حضور در این مراسم را داشته‌اند یکی از بخش‌های «مردم‌نگار» است.

از جمله این اصناف می‌توان به کادر درمان، عکاسان، مستندسازان، اصناف فعال در حوزه حمل و نقل، گروه‌های جهادی، خانواده‌های شرکت کرده در مراسم و … اشاره کرد.
همچنین  گفت‌وگو با مردم راهی شده و جا مانده از پیاده‌روی اربعین، گزارش‌های مردمی از سطح شهر، پخش خاطرات ارسالی مردم و  موشن گرافیک از دیگر بخش‌های این برنامه است‌.

«مردم‌نگار» کاریست از گروه اجتماعی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محمدحسام مدنی، کارگردانی میثم ملکی‌پور و اجرای فاطمه افشاریان که شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار