رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ فیلم “فرشتگان نمی میرند” به نویسندگی و کارگردانی علیرضا بیگلری در نهمین دوره فستیوال Pink City کشور هندوستان حضور دارد. این فستیوال با هدف ایجاد بستری برای شناخت استعدادهای نوظهور از سراسر جهان و به نمایش گذاشتن خلاقیت و شناخت آثار عالی خود هر ساله […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ فیلم “فرشتگان نمی میرند” به نویسندگی و کارگردانی علیرضا بیگلری در نهمین دوره فستیوال Pink City کشور هندوستان حضور دارد.
این فستیوال با هدف ایجاد بستری برای شناخت استعدادهای نوظهور از سراسر جهان و به نمایش گذاشتن خلاقیت و شناخت آثار عالی خود هر ساله از ۱۵ تا ۳۰ سپتامبر برابر با ۲۱ شهریور تا ۵ مهرماه در شهر جیپور هندوستان برگزار می شود.
“فرشتگان نمی میرند” درباره فداکاری و از خودگذشتگی کادر درمان است و به تمامی کسانی که برای نجات جان انسانها تلاش می کنند تقدیم شده است.
عوامل ساخت این فیلم عبارتند از:
نویسنده، تدوینگر و کارگردان: علیرضا بیگلری، تهیه کننده: ندا بیگلری، بازیگران: دینا نوروزی، علیرضا بیگلری، دستیار کارگردان : مصطفی صفایی، مشاور گریم: بهاره عابدینی،مدیر تولید: علیرضا نوروزی ، مجری طرح و پخش بین المللی فیلم: کانون سینمایی و تبلیغاتی جوانه

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار