رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی با دریافت دو جایزه از جشنواره مسکو به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های معرفی به اسکار به شمار می‌رود. در روزهای گذشته فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی محمود بابایی که یکی از محصولات بنیاد سینمایی فارابی است، موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم مسکو شد که این […]

فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی با دریافت دو جایزه از جشنواره مسکو به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های معرفی به اسکار به شمار می‌رود.

در روزهای گذشته فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی محمود بابایی که یکی از محصولات بنیاد سینمایی فارابی است، موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم مسکو شد که این اتفاق باعث شده است تا زمزمه‌های معرفی این فیلم از سوی ایران به آکادمی اسکار به گوش برسد.

این در حالی است که فیلم «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی فر باتوجه به این که مورد توجه برخی جریان‌های سینمایی و بیرون از سینما است پیش‌تر نیز به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی معرفی به اسکار یاد می‌شد، همچنان رقیب «بدون قرار قبلی» است.

هرچند در روزهای گذشته نیز سید جمال ساداتیان درباره معرفی نماینده ایران به اسکار گفته بود باتوجه به اینکه چند فیلم مهم و با شانس بالا اصلا اکران عمومی نشده‌اند، امسال شرایط تصمیم‌گیری و انتخاب نماینده ایران در اسکار بسیار بغرنج شده و اوضاع بسیار مبهم است و شاید با پیدا کردن شرایط اکران فیلم‌ها در هفته‌های آینده بتوان راحت‌تر نظر داد و تصمیم‌گیری کرد، اما هنوز تکلیف نماینده ایران در اسکار مشخص نشده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار