رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

شوتایم فصل دوم سریال «عالیجناب» با بازی برایان کرانستون رو می‌سازد. فصل دوم سریال «عالیجناب» که برایان کرانستون بازیگر و مدیرتولید آن است، در روز جمعه ۹ دسامبر روی سرویس استریم شوتایم عرضه می‌شود و دو روز بعد از آن روی آنتن این شبکه خواهد رفت. در حال حاضر فصل جدید ده قسمتی این سریال که پیش […]

شوتایم فصل دوم سریال «عالیجناب» با بازی برایان کرانستون رو می‌سازد.

فصل دوم سریال «عالیجناب» که برایان کرانستون بازیگر و مدیرتولید آن است، در روز جمعه ۹ دسامبر روی سرویس استریم شوتایم عرضه می‌شود و دو روز بعد از آن روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

در حال حاضر فصل جدید ده قسمتی این سریال که پیش تر اعلام شده بود قرار نیست ساخته شود، در حال تولید است و رابرت و میشل کینگ، لیز گلوتزر، جوی هارتستون، راب گولنبرگ، آلون آرانیا، نینیو، ماشیاچ، رام لندز، ران ایلان، دانا استرن و جیمز دگاس به عنوان مدیران تولید فعالیت می‌کنند.

بازیگران این سریال علاوه بر برایان کرانستون شامل مایکل استولبرگ، هوپ دیویس و آیزیا ویتلاک جونیور هستند و رزی پرز، مارگو مارتیندیل و امی لندکر نیز به عنوان ستاره مهمان برای فصل جدید مجموعه در نظر گرفته شده اند.

قصه فصل اول این مجموعه این چنین است: هنگامی که پسر نوجوانِ قاضی برجسته نیواورلئان نوجوان دیگری را در یک تصادف می‌کشد، قاضی او را ترغیب می‌کند که خود را به پلیس معرفی کند، اما وقتی می‌فهمد مقتول پسر مافیای محلی است نظر خود را تغییر می‌دهد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار