رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مالک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی چهارشنبه ۳۰ شهریور مهمان برنامه «باران» می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ قرار چهارشنبه‌های امام رضایی منتسب به روز زیارتی حضرت رضا (ع) بهانه برنامه «باران» برای یک ارتباط معنوی با مخاطبان رسانه ملی است. «باران» در این قسمت خود میزبان قائم مقام تولیت آستان قدس […]

مالک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی چهارشنبه ۳۰ شهریور مهمان برنامه «باران» می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ قرار چهارشنبه‌های امام رضایی منتسب به روز زیارتی حضرت رضا (ع) بهانه برنامه «باران» برای یک ارتباط معنوی با مخاطبان رسانه ملی است. «باران» در این قسمت خود میزبان قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی  خواهد بود.

تشریح برنامه‌های آستان قدس رضوی در دهه آخر ماه صفر موضوع گفت‌وگو با رحمتی قائم‌مقام تولیت خواهد بود.

گفت‌وگو با خادمانی از حرم امام رضا (ع) که با خدمتی کمتر دیده‌شده به زوار ثامن‌الحجج در حال خدمت‌رسانی هستند، از بخش‌های محوری این برنامه است.
همچنین پویش «همه خادم‌الرضائیم» از اتفاقاتی است که قرار است در این برنامه برپا شود. انجام نیت‌هایی ساده اما خالصانه به شوق نزدیک شدن و خدمت به امام رضا (ع) محوریت این پویش است که در تمام سنین، حِرَف و اقشار قابل انجام است. شعر و زیارت‌خوانی، حضور کارشناس مذهبی نیز از دیگر بخش‌های برنامه باران است.
این برنامه از صحن آزادی و انقلاب حرم امام رضا (ع) روانه آنتن می‌شود و در ایام اربعین نیز با برنامه‌های ویژه‌تری از کربلای معلی روانه آنتن خواهد شد.
باران کاری از مرکز ارتباطات و رسانه‌های تصویری آستان قدس رضوی و گروه معارف شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی رشید حاجتمند و اجرای فرزاد جمشیدی است که هر چهارشنبه حوالی ساعت ۱۹:۳۰ در جدول پخش برنامه‌های این شبکه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار