رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

نتفلیکس، شکایت حق نشر بر سر موسیقی غیر رسمی با الهام از بریجرتون – Bridgerton که سازندگانش را متهم به نقض این حق پس از ایجاد تقاضا برای حذف آن‌ها در شبکه اجتماعی تیک تاک (TikTok) کرده بود، حل و فصل کرد. این شکایت علیه ابیگیل بارلو – Abigail Barlow و امیلی بیر – Emily Bear در دادگاه […]

نتفلیکس، شکایت حق نشر بر سر موسیقی غیر رسمی با الهام از بریجرتون – Bridgerton که سازندگانش را متهم به نقض این حق پس از ایجاد تقاضا برای حذف آن‌ها در شبکه اجتماعی تیک تاک (TikTok) کرده بود، حل و فصل کرد.

این شکایت علیه ابیگیل بارلو – Abigail Barlow و امیلی بیر – Emily Bear در دادگاه فدرال واشنگتن، در ماه ژوئیه (مرداد – شهریور) و سه روز پس از اجرای آن در مرکز کندی این شهر ثبت شد.

این دو، ۱۵ آهنگ را در مدت ۶ هفته بر اساس سریال پرطرفدار به صورت زنده در رسانه‌های اجتماعی ضبط کردند که فول آلبوم آن جایزه گرمی را برای بهترین آلبوم موسیقی گرفت.

توافق پس از آن حاصل شد که سازندگان این موسیقی اجرای نمایش خود در ماه سپتامبر را لغو کردند. نمایش قرار بود روز ۲۰ سپتامبر در رویال آلبرت هال لندن اجرا شود.

از شرایط توافق چیزی فاش نشده است اما نتفلیکس دیگر پیگیر شکایت خود نیست.

نتفلیکس پیشتر ادعا کرده بود سازندگان این موسیقی با وجود هشدارهای پی در پی مبنی بر غیرمجاز بودن این اجرا، توجهی به این هشدارها نکرده بودند.

نِتفلیکس(Netflix) یک سرویس پخش مبتنی بر اشتراک است که فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی را برای مشترکین خود پخش می کند؛ نتفلیکس با نزدیک به ۲۰۴ میلیون مشترک در سراسر جهان یکی از شرکت های ثروتمند در حوزه فناوری اطلاعات به شمار می رود که در سال ۲۰۲۰ توانست ۱.۲ میلیارد دلار درآمد عملیاتی کسب کند. نتفلیکس یکی از اعضای انجمن سینمایی آمریکا (MPA) است که محتوا را از کشورهای سراسر جهان تولید و توزیع می‌کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار