رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
یكی از خادمان حرم رضوی مطرح كرد؛

ثبت خاطرات زوار امام رضا(ع) برای استفاده آیندگان

یکی از خادمان حرم امام رضا(ع) در برنامه پناه پهلوانان رادیو ورزش گفت: ما در حرم دفتری برای ثبت خاطرات زوار داریم که انشاالله آیندگان نیز بتوانند از آن استفاده کنند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش؛ شهرضا کریم‌لو از خادمان حرم امام رضا (ع) در برنامه پناه پهلوانان رادیو […]

یکی از خادمان حرم امام رضا(ع) در برنامه پناه پهلوانان رادیو ورزش گفت: ما در حرم دفتری برای ثبت خاطرات زوار داریم که انشاالله آیندگان نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش؛ شهرضا کریم‌لو از خادمان حرم امام رضا (ع) در برنامه پناه پهلوانان رادیو ورزش درباره نحوه انتخابش به عنوان خادم گفت: من از سال ۹۲ افتخار خادمی را پیدا کردم و اینجا آمده ایم تا فقط به زائران امام خدمت کنیم و خاک پای امام رضا(ع) را طوطیای چشم کنیم.

وی در خصوص برخورد با زوار اظهار کرد: من بیرون از اینجا چون بازاری هستم در برخورد با مشتری گاهی عصبانی می‌شوم و کلنجار می‌روم، اما وقتی وارد حرم می‌شوم انگار روحیه‌ام‌ عوض می‌شود و با زائر به خوبی رفتار می‌کنم و هنگام خروج از حرم نیز از آقا تشکر می‌کنم و می‌خواهم توفیق بدهد که هفته بعد نیز بتوانم خدمت کنم.

خادم‌ حرم امام رضا(ع) در خصوص رشته ورزشی خود که در آن فعالیت دارد، بیان کرد: من در رشته بسکتبال و دو و میدانی فعالیت می‌کردم و همین ورزش باعث افزایش نشاط و روحیه‌ام شده بود و حین کار نیز باعث بهبود عملکردم شده است.

کریم‌لو با ذکر خاطره ای از ایام کاری خود گفت: امروز یک خانم مسن از نیشابور با پای پیاده به حرم آمده بود که وقتی اینجا رسید از من غذای حضرتی خواست. ما و دوستان نیز سهم غذای خودمان را با افتخار تقدیم این بانو کردیم.

خادم حرم امام رضا(ع) درباره مدت زمان خدمت خود و پایان این زمان اظهار کرد: من تا زمانی که خود حضرت رضا(ع) بخواهد در خدمت ایشان خواهم بود و در حرم چیزی تحت عنوان بازنشستگی نداریم.

وی در‌ پاسخ به سوالی مبنی بر ثبت خاطرات زوار بیان کرد: ما در اینجا دفتری برای ثبت این رویدادها داریم که انشاالله آیندگان نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

کریم‌لو در پایان گفت: من از تمام زائرانی که به این بارگاه می‌آیند تقاضا دارم که قدر خودشان را بدانند و از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار