رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • شنبه 16 مهر 1401 - 08:58
  • کد خبر : 107828
  • تئاتر
  • چاپ خبر : تعویق اجرای «سه دقیقه تا زمستان»

مدیر هنری تماشاخانه «دیوار چهارم» با اشاره به تعطیلی این مجموعه عنوان کرد فشاری به گروه‌ها برای از سرگیری اجراهایشان وارد نمی‌شود. مجتبی کاظمی مدیر هنری و مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر «دیوار چهارم» درباره وضعیت این روزهای تماشاخانه با توجه به شرایط موجود گفت: قرار بود نمایش «سه دقیقه تا زمستان» به کارگردانی حامد […]

مدیر هنری تماشاخانه «دیوار چهارم» با اشاره به تعطیلی این مجموعه عنوان کرد فشاری به گروه‌ها برای از سرگیری اجراهایشان وارد نمی‌شود.

مجتبی کاظمی مدیر هنری و مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر «دیوار چهارم» درباره وضعیت این روزهای تماشاخانه با توجه به شرایط موجود گفت: قرار بود نمایش «سه دقیقه تا زمستان» به کارگردانی حامد شایسته از ۵ مهر ماه در این مجموعه به صحنه برود که فعلاً اجرای نمایش به چند روز دیگر انتقال داده شده است که البته ممکن است همین زمان هم دوباره به تعویق بیفتد.

وی ادامه داد: این نمایش آماده اجرا بود اما به پیشنهاد مدیریت مجموعه و با توجه به استمرار شرایط، قرار بر این شد اجرا فعلاً به تعویق بیفتد. گروه‌های دیگری هم که در نوبت اجرا قرار داشتند دیرتر از زمان مقرر به صحنه خواهند رفت.

کاظمی یادآور شد: تجربه به ما ثابت کرده که در چنین شرایطی مجموعه نمی‌تواند فعالیت داشته باشد و از طرف دیگر هم نمی‌توان یک سویه برخورد کرد و گروه‌ها را تحت فشار گذاشت که چون قرارداد دارند، مجبور هستند اجرا بروند. درست است که تعویق هر اجرا باعث متضرر شدن هر ۲ طرف می‌شود و ضرر مالی بیشتری برای مجموعه در بر خواهد داشت اما نمی‌توان گروه‌ها را تحت فشار قرار داد.

این مدیر هنری در پایان یادآور شد: از بدشانسی برخی نمایش‌ها بوده است که نوبت اجرایشان مصادف با چنین شرایطی شده است اما ما هم وضعیت را درک می‌کنیم و تلاش می‌کنیم هوای گروه‌ها را داشته باشیم ولی نمی‌توان به صراحت اعلام کرد فعالیت مجموعه چه زمانی از سر گرفته خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار