رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

باربد بابایی و مجید میر‌‌غضنفری دو مجری تلویزیون، از اجرای برنامه در قاب سیما خداحافظی کردند. شب گذشته ۱۶ مهرماه ۱۴۰۱ باربد بابایی و مجید میر‌غضنفری دو مجری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با انتشار نوشته هایی در صفحه مجازی شان اعلام کردند که فعلا قصد اجرا در قاب تلویزیون را به دلیل شرایط پیش آمده اخیر ندارند. مجید میر‌غضنفری مجری شبکه […]

باربد بابایی و مجید میر‌‌غضنفری دو مجری تلویزیون، از اجرای برنامه در قاب سیما خداحافظی کردند.

شب گذشته ۱۶ مهرماه ۱۴۰۱ باربد بابایی و مجید میر‌غضنفری دو مجری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با انتشار نوشته هایی در صفحه مجازی شان اعلام کردند که فعلا قصد اجرا در قاب تلویزیون را به دلیل شرایط پیش آمده اخیر ندارند.

مجید میر‌غضنفری مجری شبکه سلامت تلویزیون و در حوزه های محیط زیست و رسانه فعال بود و یکی از مهم ترین کارشناسان و مجری های برنامه های تخصصی محیط زیست محسوب می شد. او کارشناسی برنامه‌ «مثبت سلامت» را برعهده داشت.

همچنین باربد بابایی مجری برنامه های «شب کوک» و «زوجی نو» در استوری اینستاگرام خود اعلام کرد که در برنامه های تلویزیونی اجرایی نخواهد داشت، این در حالی است که مخاطبان شبکه سه سیما در انتظار فصل جدید مسابقه تلویزیونی «زوجی نو» هستند. بابایی نیز ۲۴ سال بود که در تلویزیون فعالیت می کند و به ویژه با برنامه موسیقایی «شب کوک» بین مردم محبوب تر شده بود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار