رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تهیه‌کننده مجموعه «حکایت های کمال» بیان کرد که با توجه به تغییر سن بازیگران نوجوان این سریال دیگر امکان ساخت فصل دوم فراهم نیست. محسن شایانفر تهیه‌کننده سریال «حکایت‌های کمال» که این روزها در رفت و آمد به بیمارستان برای پیگیری وضعیت درمانی خود است به خبرنگار مهر بیان کرد: چندی پیش قلبم را عمل کردم و […]

تهیه‌کننده مجموعه «حکایت های کمال» بیان کرد که با توجه به تغییر سن بازیگران نوجوان این سریال دیگر امکان ساخت فصل دوم فراهم نیست.

محسن شایانفر تهیه‌کننده سریال «حکایت‌های کمال» که این روزها در رفت و آمد به بیمارستان برای پیگیری وضعیت درمانی خود است به خبرنگار مهر بیان کرد: چندی پیش قلبم را عمل کردم و هفته پیش از بیمارستان مرخص شدم اما حالا برای وضعیت ریه‌ام باید به بیمارستان بروم.

وی ادامه داد: درمان قلب و ریه با هم است و باید ادامه بدهم و برای درمان ریه هم به بیمارستان مراجعه کنم. در کنارش دیابت هم دارم و امیدوارم زودتر با دعای مردم به بهبودی برسم.

شایانفر در ادامه درباره ساخت فصل دوم سریال «حکایت‌های کمال» که چند باری وعده آن مطرح شده بود بیان کرد: مناسبات سیمافیلم به گونه‌ای بود که در زمان ساخت فصل اول هم با مشکلات مالی مواجه شدیم و سختی‌هایی را در برآورد مالی پروژه و عوامل به‌وجود آورد.

وی ادامه داد: البته درنهایت با نظارت ما برآورد مالی عوامل انجام شد. با این حال شرایط سختی بود. با روی خوش برخورد نشد و من هم دلسرد شدم.

تهیه کننده «حکایت‌های کمال» در پایان با منتفی دانستن ساخت این مجموعه که سال ۹۸ روی آنتن رفت، بیان کرد: چند سال از پخش سریال گذشته است و آن بچه‌ها و نوجوانانی که در سریال به ایفای نقش پرداختند سن‌شان تغییر کرده است و بزرگ‌تر شده‌اند و قاعدتاً نمی‌توان دیگر سریال را برای نوجوانان ساخت. از طرفی من هم فعلاً بنا دارم سراغ یک سینمایی بروم و آن را به تولید برسانم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار