رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

برنامه «ایران امروز» سه شنبه ۱۹ مهر ماه با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بررسی اثرات اجلاس بر توسعه اقتصادی کشورهای ساحلی دریای خزر می پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، ایران و چهار کشورحاشیه دریای خزر به عنوان بزرگ‌ ترین دارندگان منابع گازی جهان، در حالی هفته گذشته […]

برنامه «ایران امروز» سه شنبه ۱۹ مهر ماه با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بررسی اثرات اجلاس بر توسعه اقتصادی کشورهای ساحلی دریای خزر می پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، ایران و چهار کشورحاشیه دریای خزر به عنوان بزرگ‌ ترین دارندگان منابع گازی جهان، در حالی هفته گذشته در دومین همایش اقتصادی خزر در مسکو گرد هم آمدند که زمستان سخت اروپا در راه است و بحران جنگ اوکراین، در این سختی بسیار اثرگذار؛ از این رو مذاکره کنندگان ایرانی در این همایش طی گفت‌وگو و سخنرانی‌های مختلف تلاش کردند بیشترین همکاری را در حوزه انرژی میان کشورها ایجاد کنند.
مریم بانو فطرتی تهیه کننده برنامه «ایران امروز» سه شنبه ها بیان کرد: با توجه به اهمیت این همایش در برنامه میزبان میلاد ترابی فرد پژوهشگر و متخصص اقتصاد بین الملل، دکتر محمد حسین روشنک رییس اتاق مشترک ایران و تاجیکستان و عضو هیأت رئیسه اتاق ایران ودکترعلی تیز تک رییس دبیر خانه دریای خزر وزارت امور خارجه خواهیم شد و پیرامون همین موضوع گفت و گو خواهیم کرد.
گفتنی است «ایران امروز» سه شنبه ها به تهیه کنندگی مریم بانو فطرتی و اجرای احمد طبعی و هماهنگی اکرم خیر خواه ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار