رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • سه شنبه 19 مهر 1401 - 09:14
  • کد خبر : 108023
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «رضا» به صحنه رفت

مرکز تئاتر مولوی این روزها میزبان نمایش «رضا» به کارگردانی امیرحسین آقایی است که ساعت ۱۸:۳۰ اجرا می‌شود. امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره وضعیت اجراهای این مجموعه با توجه به تعطیلی‌های رخ داده اخیر در عرصه تئاتر،گفت: ما از روز پنجشنبه ۱۴ مهر اجراهای مرکز تئاتر مولوی را از سر گرفتیم و مجموعه […]

مرکز تئاتر مولوی این روزها میزبان نمایش «رضا» به کارگردانی امیرحسین آقایی است که ساعت ۱۸:۳۰ اجرا می‌شود.

امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره وضعیت اجراهای این مجموعه با توجه به تعطیلی‌های رخ داده اخیر در عرصه تئاتر،گفت: ما از روز پنجشنبه ۱۴ مهر اجراهای مرکز تئاتر مولوی را از سر گرفتیم و مجموعه میزبان نمایش «رضا» به کارگردانی امیرحسین آقایی است که ساعت ۱۸:۳۰ روی صحنه می‌رود.

وی تأکید کرد: این نمایش دانشگاهی با نگاهی خلاقه داستان‌هایی را که در یک هتل در شهر مشهد رخ شکل می‌گیرد روایت می‌کند. طی اجراهایی که نمایش «رضا» داشته، بازخوردهای خوبی از سوی مخاطبان شکل گرفته است. امیدوارم شرایط به گونه‌ای شکل بگیرد که مخاطبان و دانشگاهیان بیشتری به تماشای این اثر بنشینند.

حریری با اشاره به محدودیت‌های موجود برای تبلیغات آثار نمایشی در فضای مجازی، افزود: امیدوارم شرایط برای تبلیغات آثار نمایشی بهتر شود تا گروه‌ها بتوانند با شرایط و وضعیت بهتری آثار خود را روی صحنه ببرند و میزبان مخاطبان و علاقه‌مندان بیشتری باشند.

مدیر مرکز تئاتر مولوی در پایان سخنان خود درباره تعداد اجراهای در نظر گرفته شده برای نمایش «رضا»، یادآور شد: با توجه به وقفه‌ای که در بین اجراها افتاد، در تعامل با گروه و صحبتی که با کارگردان نمایش داشتیم، مجموعه حداقل ۱۵ شب دیگر در خدمت گروه نمایش «رضا» خواهد بود تا جبران وضعیت پیش آمده شود و استقبال مخاطبان هم از نمایش بیشتر باشد.

در نمایش «رضا» به ترتیب حروف الفبا زهرا آقاپور، صفورا خوش طینت، شادی شاه‌علی، منصور عربی، سالار کریم‌خانی، پیمان محسنی به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار