رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه تحلیلی «شهر برگ» به تهیه کنندگی احسان میرزاابوالحسنی و کارگردانی غلامرضا حیدری چهارشنبه ۲۰ مهرماه ساعت ۱۵:۳۰ موضوع حمایت از بازار فروش لوازم خانگی ایرانی را تبیین و تحلیل می نماید. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در برنامه ی پیش روی «شهر برگ» موضوع مهم بازار فروش لوازم خانگی ایرانی در […]

برنامه تحلیلی «شهر برگ» به تهیه کنندگی احسان میرزاابوالحسنی و کارگردانی غلامرضا حیدری چهارشنبه ۲۰ مهرماه ساعت ۱۵:۳۰ موضوع حمایت از بازار فروش لوازم خانگی ایرانی را تبیین و تحلیل می نماید.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در برنامه ی پیش روی «شهر برگ» موضوع مهم بازار فروش لوازم خانگی ایرانی در مقابل کالای خارجی مطرح می شود و ابعاد مختلف این موضوع اقتصادی برای مخاطبان تبیین و تحلیل می شود.

در ادامه این برنامه ی، گفتگویی با حبیب الله انصاری رییس اسبق اتحادیه لوازم خانگی و ابراهیم نوری قائم مقام کارخانه لوازم خانگی به عنوان کارشناس پیرامون تولیدات داخلی، حمایت از تولید لوازم خانگی ایرانی، رشد صنعت داخلی شده است.

برنامه ی تحلیلی و گفتگو محور «شهر برگ» کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیماست که با اجرای کیوان نقره کار چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۵:۳۰ تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار