رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

همراهان رادیو فرهنگ از امشب شنبه ۲۳ مهر به مدت یک‌هفته در برنامه کتاب هفته «پلام۷۸» را می شنوند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو، کتاب «پلاک ۷۸»، تألیف مصطفی محمدی -که از سوی نشرشاهد منتشر شده است- در برنامه »کتاب هفته» معرفی و خوانده می شود . در این کتاب […]

همراهان رادیو فرهنگ از امشب شنبه ۲۳ مهر به مدت یک‌هفته در برنامه کتاب هفته «پلام۷۸» را می شنوند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو، کتاب «پلاک ۷۸»، تألیف مصطفی محمدی -که از سوی نشرشاهد منتشر شده است- در برنامه »کتاب هفته» معرفی و خوانده می شود . در این کتاب به ماجرای روزهای پایانی جنگ تحمیلی، پیشروی دشمن در جزایر مجنون و رشادت و دلیری رزمندگان در مقابله با دشمن پرداخته شده و سپس گوشه‌ای از زندگینامه و خاطرات شهید احمد اسدی را به‌عنوان شخصیت اول این ماجرا بیان می‌شود.

محمدی از نویسندگان صاحب‌ذوق در عرصه‌ دفاع مقدس است که با الهام از مفاهیم قرآنی و موضوعات عرفانی کارهای قابل تأملی را در این حوزه طی چند سال اخیر منتشر کرده است.
مصطفی محمدی معتقد است که جنگ، دست نویسنده را برای تخیل باز می‌گذارد و از آنجا که هیچ‌چیز مثل رمان تضمین‌کننده آزادی بیان نیست، بسیاری از نویسندگان بزرگ دنیا به سراغ جنگ می‌روند، لحظات را واشکافی می‌کنند، از سرمایه‌هایی که تاریخ برایشان به ارمغان گذاشته بهره می‌گیرند و در نهایت می‌بینیم آنچه آفریده شده از واقعیتش بزرگ‌تر است.
«کتاب هفته»عنوان برنامه ای تولیدی از گروه کتاب رادیو فرهنگ است که هرشب ساعت ۲۳:۳۰ پخش میشود.
برنامه «کتاب هفته» از شنبه ۲۳ مهر تا ۲۷ مهر ماه هرشب با کتاب «پلاک۷۸»همراه شنوندگان رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز و‌موج ای ام ردیف۵۸۵ کیلوهرتزاست.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار