رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

رادیو صبا هر شب در برنامه «خط خاطره» گلچینی از برنامه صبح جمعه با شما را تقدیم مخاطبان می کند به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، گلچین برنامه های «صبح جمعه با شما » هر شب از رادیو صبا در قالب برنامه «خط خاطره» تقدیم شنوندگان می شود. صبح جمعه […]

رادیو صبا هر شب در برنامه «خط خاطره» گلچینی از برنامه صبح جمعه با شما را تقدیم مخاطبان می کند

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، گلچین برنامه های «صبح جمعه با شما » هر شب از رادیو صبا در قالب برنامه «خط خاطره» تقدیم شنوندگان می شود.
صبح جمعه با شما برنامه ای است که متولدین دهۀ های پنجاه ، شصت و هفتاد از آن خاطره زیادی دارند. این جنگ صبحگاهی سال های متوالی در بین شنوندگان به عنوان مرجعی شناخته می شد که با لبخند و شوخی حرف دل مردم را از طریق امواج رادیو به گوش مسئولین می رساند. این برنامه با تلاش گروهی از هنرمندان صداپیشه، مدت‌ها باب تفریح و خندۀ ایرانیان را در روز جمعه می‌گشود.


این برنامه در کنار تفریحی و سرگرمی و به نقد موضوعات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی روز می پرداخت.
رادیو صبا با توجه به درخواست شنوندگان ورویکرد شبکه به عنوان مرجع طنز و سرگرمی تصمیم به بازبخش این جنگ رادیویی گرفت و آن را در جدول پخش پاییزی رادیو صبا قرار داد، از انجا که بسیاری از بخش های این برنامه ویژه دهه های شصت و هفتاد تهیه و تولید شده و بسیاری از آیتم ها از نظر بازده زمانی قابلیت پخش ندارد گلچینی از این برنامه خاطره انگیر با عنوان «خط خاطره» تنظیم می شود و هر شب ساعت ۲۳ تقدیم شنوندگان می شود.
رادیو صبا را روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز بشنوید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار