رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «برای مرجان» به کارگردانی حمید زرگرنژاد یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «برای مرجان» ساخته حمید زرگرنژاد یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ در سالن آمفی […]

فیلم سینمایی «برای مرجان» به کارگردانی حمید زرگرنژاد یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «برای مرجان» ساخته حمید زرگرنژاد یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور حمید زرگرنژاد نویسنده و کارگردان، بهزاد جعفری بازیگر، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «مرجان طی یک درگیری برای دفاع از خود متهم شده است و امیر برای ملاقات در زندان، مطابق با قوانین باید با او ازدواج کند … .»

پگاه آهنگرانی، بهزاد جعفری، برزو ارجمند، فریبا متخصص، علیرضا استادی، رامین راستاد، محمد همایون پور، امید روحانی، مریم بوبانی، محمد علایی و جمشید هاشم پور بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار