رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

در پی درگذشت دکتر امیر حسن ندایی مستندساز، مجری و برنامه ساز رادیو و تلویزیون، رئیس سازمان سنیمایی طی پیامی این مصیبت جبران ناپذیر را به اهالی محترم سینما تسلیت گفت. به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، متن کامل این پیام به شرح زیر است: “هوالغفور خبر درگذشت […]

در پی درگذشت دکتر امیر حسن ندایی مستندساز، مجری و برنامه ساز رادیو و تلویزیون، رئیس سازمان سنیمایی طی پیامی این مصیبت جبران ناپذیر را به اهالی محترم سینما تسلیت گفت.
به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، متن کامل این پیام به شرح زیر است:
“هوالغفور
خبر درگذشت هنرمند شریف مرحوم شادروان دکتر امیرحسن ندایی مدرس دانشگاه، آهنگساز، پژوهشگر، مستندساز و مجری و برنامه ساز رادیو و تلویزیون که سالهای گرانسنگ عمرش را در خدمت به اهالی فرهنگ و هنر و تربیت و پرورش دانشجویان این سرزمین گذراند برای بنده و جامعه سینمایی کشور حادثه ای ناگوار و تلخ بود.
بی تردید ثمره تلاش آن استاد محبوب که به ادب و متانت در میان علاقمندان و فعالان سینما شهرت داشت جمعی از هنرمندان و دانش پژوهان اخلاق مدار و متعهدی هستند که با تکیه بر آموزه‌های آن فرهیخته فقید در جهت اعتلای فرهنگ ایران اسلامی گام بر می‌دارند.
این مصیبت جبران ناپذیر را به اهالی محترم سینما، همکاران دانشگاهی و به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفته و از حضرت باریتعالی برایش اجر جزیل و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می‌نمایم.
محمد خزاعی
رئیس سازمان سینمایی کشور”

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار