رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

محمد فیلی بازیگر پیشکسوت و قدیمی سینما و تئاتر کشور معتقد است بسیاری از هنرمندان شهرستانی مسیر بسیار سختی را برای شناخته شدن و دیده شدن دارند و برنامه‌هایی همچون هفته مهر سینمای ایران به شناخته شدن آن‌ها کمک شایانی می‌کند. رویداد هفته سینمای مهر با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی […]

محمد فیلی بازیگر پیشکسوت و قدیمی سینما و تئاتر کشور معتقد است بسیاری از هنرمندان شهرستانی مسیر بسیار سختی را برای شناخته شدن و دیده شدن دارند و برنامه‌هایی همچون هفته مهر سینمای ایران به شناخته شدن آن‌ها کمک شایانی می‌کند.

رویداد هفته سینمای مهر با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم در راستای تکریم سینماگران پیشکسوت، فعالان سینمای ایران در رشته‌های مختلف و هنرمندان ایثارگر طراحی و پیش‌بینی‌شده است.

در هفته مهر سینمای ایران با همکاری و هم‌فکری نهادها و شخصیت‌های هنری، فعال‌ترین و بهترین سینماگران استانی شناسایی و پس از ارزیابی در مراسمی که به همین مناسبت در مراکز یا شهرستان‌های منتخب در نظر گرفته‌ شده، از برگزیدگان استانی تجلیل خواهد شد.

محمد فیلی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اهداف بنیادین برنامه مهر سینمای ایران، توضیح داد: «خوشحالم که می‌شنوم هفته مهری در سینمای ایران شکل‌ گرفته و قرار است بیشتر به عدالت انتخاب بازیگران و هنرمندان دست پیدا کنیم.»

وی خاطرنشان کرد: «هنرمندانی که شاید بیشتر در استان‌ها و شهرستان‌های‌شان شناخته‌ شده باشند، با حمایت و توجه به آن‌ها امکان دیده شدن‌شان در شبکه‌های سراسری و روی پرده سینماها دیده می‌شود، آن‌وقت همه بااستعداد او آشنا می‌شوند. همچون بازی خودم، محمود پاک‌نیت و خیلی‌های دیگر که از شیراز آمدیم و بسیاری دیگر که در سریال‌‌هایی مثل «نون‌ خ» دیده شدند.»

فیلی در پایان سخنان خود تصریح کرد: «اگر بازیگر، اینستاگرام و صفحه فعالی در فضای‌ مجازی داشته باشد بیشتر به چشم می‌آید تا آموخته‌های هنری‌اش بالاتر باشد. به نظر می‌رسد ما در این دوره‌های تحولی فرهنگ و هنر به گروه‌های جدیدی هم در این عرصه بازیگری نیازمندیم که در استان‌ها به‌وفور یافت می‌‌شوند. خوشبختانه هنرمندان فعال و جویای نامی داریم که فقط باید به آن‌ها فرصت داده شود تا خودشان را نشان دهند.».

منبع: خبرگزاری پانا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار