رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برنامه نوجوانانه «اقیانوس آرام» سه‌شنبه ۲۶ مهر با حضور اشکان صادقی صداپیشه، نویسنده، کارگردان و بازیگر از شبکه دو سیما پخش می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، گپ و گفت صمیمانه اشکان صادقی با نوجوانان و بیان دغدغه‌ها و تجربیات او در این قسمت از برنامه «اقیانوس آرام» روانه آنتن […]

برنامه نوجوانانه «اقیانوس آرام» سه‌شنبه ۲۶ مهر با حضور اشکان صادقی صداپیشه، نویسنده، کارگردان و بازیگر از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، گپ و گفت صمیمانه اشکان صادقی با نوجوانان و بیان دغدغه‌ها و تجربیات او در این قسمت از برنامه «اقیانوس آرام» روانه آنتن می‌شود.

اشکان صادقی تاکنون بیش از ۵۰۰ اثر انیمیشن، فیلم و مستند را دوبله کرده است.همچنین وی در سریال دفترخانه شماره ۱۳ و تله‌فیلم‌های درد شب، آینه‌ای در غبار ، سینمایی چهل سالگی و تئاترهای بسیاری ایفای نقش کرده است.
«اقیانوس آرام» با محور قرار دادن نوجوانان تلاش می‌کند به دغدغه‌های هویتی آن‌ها پاسخ دهد و با بازگو کردن تجربیات نوجوانی افراد موفق به انتقال تجربه کمک کند. 
فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «اقیانوس آرام» به کارگردانی هادی نعمت اللهی و رضا محبی هر هفته از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۹:۰۰ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱:۰۰ پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار