رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران میزبان بیش از ۲۰۰ نفر از مسئولان دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در شهرستان‌ها، استادان و هنرجویان منتخب این نهاد سینمایی از سراسر کشور می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، بیش از ۲۰۰ نفر از مسئولان دفاتر، استادان و […]

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران میزبان بیش از ۲۰۰ نفر از مسئولان دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در شهرستان‌ها، استادان و هنرجویان منتخب این نهاد سینمایی از سراسر کشور می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، بیش از ۲۰۰ نفر از مسئولان دفاتر، استادان و هنرجویان ممتاز انجمن سینمای جوانان ایران در استان‌های مختلف کشور در روزهای برگزاری سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، به تماشای آثار حاضر در این رویداد می‌نشینند.

در این دوره از جشنواره، همچنین برای نخستین بار با راه اندازی کانون دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران، در همایشی ویژه دانش آموختگان انجمن گردهم جمع می‌شوند. این همایش پنجشنبه ۲۸ مهر از ساعت ۹ تا ۱۲ در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۱(۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲) برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار