رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

آرای مردمی به مجریان نو در دست شمارش است. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ تابستان امسال و با شروع جشنواره تابستانه‌ی شبکه‌ امید برنامه «باشگاه امید» روی آنتن شبکه رفت. این برنامه در اولین مأموریت خود فراخوان ارسال نشان‌های پیشنهادی نوجوانان برای تغییر نشان و شعار شبکه را داد. […]

آرای مردمی به مجریان نو در دست شمارش است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ تابستان امسال و با شروع جشنواره تابستانه‌ی شبکه‌ امید برنامه «باشگاه امید» روی آنتن شبکه رفت. این برنامه در اولین مأموریت خود فراخوان ارسال نشان‌های پیشنهادی نوجوانان برای تغییر نشان و شعار شبکه را داد. این برنامه در اواسط راه  مسابقه‌ی «مجری‌نو» را در دل خودش ایجاد کرد. در طی چند فراخوان تعداد بسیار زیادی ویدیو از سرتاسر ایران برای برنامه ارسال شد که هرکدام مورد داوری و بازبینی قرار گرفتند.
اما حالا در مهرماه ۱۴۰۱ بخش اول این مسابقه با شرکت هجده نوجوان و جوان از سرتاسر ایران به پایان رسید و قرار است پس از شمردن آرا تنها شش‌نفر به مرحله بعد بروند که از بین آن‌ها هم فقط سه‌نفر برگزیده خواهند بود.
مسابقه‌ی «مجری‌نو» ایده‌ی جالب و نویی در بین مسابقه‌های استعدادیابی بود. یکی از آن‌ها تجربه‌ی آنتن زنده برای شرکت‌کننده بود و این‌که در یک گفتگوی چالشی سنجیده بشود.
این مسابقه در برنامه «باشگاه امید» و از طریق شبکه‌ی امید در تابستان ۱۴۰۱ برگزار شد و مراحل بعدی آن تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار