رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

سری جدید برنامه «تهرانگرد» با هدف معرفی جاذبه های اقتصادی و گردشگری روستاهای تهران هر هفته جمعه ها ساعت ۲۲ روی آنتن می رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، استان تهران ظرفیت هایِ بالایی در بخش هایِ مختلف دارد از این رو برنامه ی تهرانگرد قصد دارد در فصل […]

سری جدید برنامه «تهرانگرد» با هدف معرفی جاذبه های اقتصادی و گردشگری روستاهای تهران هر هفته جمعه ها ساعت ۲۲ روی آنتن می رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، استان تهران ظرفیت هایِ بالایی در بخش هایِ مختلف دارد از این رو برنامه ی تهرانگرد قصد دارد در فصل تازه ی خود، با رویکردی نو به سراغ روستاهایِ مولد استان تهران برود و مخاطبانش را با صنایع و کسب و کارهایِ کشاورزی این استان آشنا کند.

در سری جدید این برنامه با پرداختن به روستاهایی که گنجایش بالایی در تولید محصولات کشاورزی دارند آشنا خواهیم شد و ظرفیت کشاورزیِ استان تهران در برنامه معرفی خواهد شد.
فصل جدید برنامه ی تهرانگرد به تهیه کنندگی سجاد مشحون و کارگردانی سینا عباسی در گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تولید شده است.
تهرانگرد هر هفته جمعه ها ساعت ۲۲ از شبکه ی پنج سیما پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار