رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی با انتشار پیامی درگذشت صدای ماندگار دوبله کشورمان، مرحوم «جلال مقامی» را به جامعه سینمایی و هنری کشور تسلیت گفت. «انالله و انا الیه راجعون درگذشت دوبلور پیشکسوت و هنرمند نام آشنا «جلال مقامی» جامعه هنری کشور […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی با انتشار پیامی درگذشت صدای ماندگار دوبله کشورمان، مرحوم «جلال مقامی» را به جامعه سینمایی و هنری کشور تسلیت گفت.

«انالله و انا الیه راجعون

درگذشت دوبلور پیشکسوت و هنرمند نام آشنا «جلال مقامی» جامعه هنری کشور را در سوگ نشاند. زنده یاد استاد «جلال مقامی» علاوه بر اجرای موفق و دلنشین برنامه «دیدنی‌ها» آثار ماندگاری در سینمای ایران و سینمای کودک و نوجوان از خود به جا گذاشته است.

مرحوم «جلال مقامی» در یادها ماندگار است و صدای خاطره انگیز و مثال زدنی او از ویژگی‌های برجسته هنرمندی است که اینک به دیار حق پر کشیده است. مصیبت وارده را به جامعه هنری و خانواده محترم آن مرحوم مغفور تسلیت عرض کرده و برای روحش شادی و غفران در جوار قرب الهی مسئلت می‌نمایم.»

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار